Sofia Lindström

Dagens!

Publicerad 2011-10-16 18:55:41 i Bello,

Idag började dagen med att vi packade in Bello i transporten och åkte bort till Sharpman där utprovning utav en dressyrsadel stod på schemat.

Första kollade vi hur hoppsadeln låg, den ska fixas om lite under morgondagen och så ska det införskaffas en ny fårskinnspadd.
Efter det blev ett att testa ett 10 tal olika dressyrsadlar, endel gillade inte Bello, endel gillade inte jag, endel gillade ingen av oss och endel gillade båda.

Slutade med att vi fick låna hem två sadlar som jag ska rida i imorgon på dressyrträningen för monica så får hon se vilken jag rider bäst i!

Den ena är en Wintec sadel och den andra är en Crown (har jag för mig)
Mer info om det kommer imorgon när vi har bestämt oss! :)

Efter sadelprovningen åkte vi tillbaka till stallet och jag red Lisa med Vilma och Gösta!
Blev ett ganska så lojt pass på banan och så avslutade vi med att skritta ut en sväng.


En av sadlarna vi har hemma (eller liknande iaf)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela