Sofia Lindström

Dagens ridpass!

Publicerad 2011-10-06 13:54:03 i Bello,

Hallo!

Slutade tidigt i skolan och var hemma snabbt idag!
Åkte bort till stallet och tog hand om hästarna.
Red Bello i ca 30 minuter på banan. Hade ösregnat precis innan jag kom dit  så det var väldigt mjukt så jag ville inte att han skulle gå på det förlänge!

Jobbade med att få honom i en lite högre form samt flyttade honom mycket med ytterhjälperna.
flyttandet gick riktigt bra och den höga formen var väl kanske ingenting att skryta med! Men jag är nöjd, Bello är inte alls van vid den typen av ridning så han gör så mycket han kan och förstår! :)



Skulle ridigt Lisa men efter att jag fått jaga henne i hagen u 10 minuter insåg jag att hon nog inte ville komma in idag ( de var ute i gräshagen) lät henne vara så får hon gå imorgon! (Y)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela