Sofia Lindström

Bello idag!

Publicerad 2011-10-07 22:07:06 i Bello,

När vi kom tillbaka med Lisa och Bello till stallet bytte vi hästar och tog ut dem på banan. Var ganska mörkt så vi fick dra igång de nya super grymma stråklastarna vi fått! :)

Red lite markarbete och tyckte Bello kändes ganska loj och jobbig, svårt oxå efter osm jag inte hittade mina sporrar förens jag kom hem!
Fortsatte lite med att svänga och flytta för ytterhjälperna i slutet och det gick i alla fall bra idag oxå. Ibland kan han allt min lille plutt! :)



Vilma och jag var ute och gick med Bello och Gösta här om dagen, efter ett tag ställde vi dem bredvid varandra och ja, först började Gösta pilla på Bellos grimma, sen började Bello klia Gösta på bogen och efter det åt Gösta nästan  upp Bellos man för att han tyckte det var så skönt! ^^
Söta små knas valacker!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela