Sofia Lindström

Bello Fiero

Publicerad 2011-10-01 15:11:28 i Bello,

Bello är en Valack född 03 e. Feliciano.
fick 9.9 på 3 års testet och har hoppas 1.20 som unghäst med förra ägaren.
jag köpte honom för två år sedan när Lisa blev skadad, har tränat och tävlat (väldigt lite) i hoppning. Han började stanna ett tag och tävlings suget tog slut. Men vi var iaf ute och hoppade upp till 1 meter.
Nu har jag faktiskt inte hoppat honom så mcyekt på ett tag. Har bärjat träna dressyr för Monica Bergström och det går faktiskt riktigt bra, Bello har aldrig vart så fin!
Tränade hoppning för Tord Westergren för första gången igår och även det gick riktigt bra. Kommer nog fortsätta träna för honom varannan fredag ett tag framöver! :)


Fina Bello och jag! :)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-10-27 01:36:04

Vad kul! Min 4-åring är e: Hip Hop 1045 som är e: Feliciano

Så din hästs pappa är min hästs farfar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela