Sofia Lindström

Vad jag har planerat idag!

Publicerad 2011-11-06 10:03:30 i Vardag,

Efter som Bello var helt ur fokus igår och bara ville springa så har jag planerat igenom dagens pass lite extra noggrant.

Ska börja med att longera honom i kanske 20 minuter med hjälptygel i skritt och trav (longerar aldrig mina hästar i galopp då det skadar mer än gör nytta för dem att galoppera runt runt på en sån liten volt, speciellt när de inte har de musklerna)

Sen ska jag rida igenom honom ordentligt och funkar allt som det ska så ska jag försöka öva på galoppombytena igen! Monica sa att jag kunde testa någon gång hemma innan nästa träning (som är imorgon) får se hur det går med det! :)

Linn hade kommenterat och ville att jag skulle skriva ett inlägg om Lisas "sjukdom" så ska försöka få ihop ett inlägg som är lätt att förstå lite senare idag! :)


Har inga nya bilder på hästarna så slänger in en på mig sjävl, när jag fortfarande var blond.
Denna bild är från slutet av sommaren, precis när skolan börjat, då jag var över i England med Linn www.xarlsson.blogg.se (som kommenterade) Vad på speedway resa då jag och min pappa är tokiga i speedway och sponsrar en kille som vi då flög över med.
Ser ut som att jag har en massa blåmärken på armen men det är ärr från en ridolycka i sommras. Kan ta det någon annan dag! ;)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela