Sofia Lindström

Tävling!

Publicerad 2011-11-20 14:31:25 i Vardag,

Idag var jag ju med Vilma på tävling.
Hon hoppade 1.10 och 1.20 med 4 fel i båda. Pigg och stark Ebba som inte tävlat på ett tag, men det såg bra ut i alla fall! :)

Tog bilder med Vilmas systermkamera så får be henne skicka lite sedan.

Och vet ni? Igår när vi kollade igenom massa bilder på Vilmas dator hade hon MASSA fina bilder på mina hästar. Ska be henne skicka dem så kan jag ladda upp den här, inte lika mycket bildbrist längre då! :)


Vilma och Ebba, bild tagen från en annan tävling jag var med på, dock på samma ställe som idag! :)

Nu ska jag plugga lite samt få upp värmen lite innan jag åker bort till stallet för att rida min lilla kille! Såg föresten en kopia av honom idag! Sjuukt lik!

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela