Sofia Lindström

Stockholm shopping

Publicerad 2011-11-21 13:00:00 i Vardag,

Här kommer en lite mer specificerad lite på vad jag vill hitta för saker i sthlm! :)


Dressyrträns, gärna med lackad nosgrimma.


Dressyrshabrak - gillar detta från schockemöle!


Nytt pannband - gillar de tre eller två-delande,  vill gärna ha swarovski eller pärlor!


Flexi sporrar - vet dock inte vilka färger men något neutralt.


Ridbyxor - marinblå, röda, svarta!


Snygga piké tröjor, ÄLSKAR att rida i piké tröjor!

Ja det var väll lite det, skriv lite annat sist oxå som jag ska kolla på, sen lär jag ju inte få med mig allt hem, och får säkert med mig nått jag inte planerat att köpa!

Peppad som bara den är jag i alla fall! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela