Sofia Lindström

Ridningen

Publicerad 2011-11-19 20:50:51 i Vardag,

Är hemma från ridhuset nu!
Var bara Vilma och jag i det jätte stora ridhuset så det var skönt!

Bello var väldigt töntig i början, rädd för sargen, eller i alla fall på de ställen där de fått laga väggen eller hade en brandslang!

Insåg efter ett tag att jag inte skulle få igenom det jag ville på en stund så tvingade honom att trava i ett väldigt högt tempo några varv åt varje håll, efter det blev han mycket mer lätt arbetad!
Och vänster galoppen kändes faktiskt ganska bra!

Och när jag skulle trava av tycker jag att han var jätte fin för att ha börjat så dåligt!

Efter det tog tröttheten över och Vilma och jag blev as trötta! Skrittade hästarna för hand och flummade runt!

Sover hos Vilma inatt och följer som sagt med henne på tävling imorgon! Tar med hennes kamera så om ni vill kan jag ladda upp bilder här senare! :)

Nu ska vi snart sova så Jag uppdaterar mer imorgon! :)

Måste även skriva tack till Clara som jag träffade på Åby i somras som länkade min blogg på Facebook! TACK CLARA! :D <3

Nu blir det sängen, natti natti!
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela