Sofia Lindström

Ridning och stuuudier!

Publicerad 2011-11-28 20:52:56 i Vardag,

Oj vilken seg dag det har varit, har knappt sovit något under natten då jag suttit i badrummet och gjort mig berädd på att kräkas. Är nämnligen så att när jag får förlite sömn får jag jätte ont i magen och mår super illa, och efter helgen i Stockholm hade jag väl inte sovit tillräckligt, fast var inte alls speciellt trött!

Kämnade mig igenom skoldagen och åkte sedan hem och red!

Efter som det blåste skulle Bello vara rädd för allt, hoppa dit och springa hit.
Men i det stora hela var han fin, blev mycket volter, i mestadels trav. På ena långsidan red jag honom rakställd i galopp några gånger och sedan avslutade jag med att försöka få honom fin i skritten vilket var rätt svårt, men jag är nöjd!

Efter det red jag Lisa. Har inte ridigt henne på jätte länge vilket jag har dåligt samvete över men har ingen tid/ork + att jag lägger mest fokus på Bello!

Blev i alla fall ett lek pass, var så trött så orkade inget "serriöst" kortade upp lädren till jocky läder och red runt och Lisa tyckte det var kul!

Imorgon lär jag ju vakna med träningsvärk i benen.

På tal om imorgon så hinner jag inte rida då, kommer från skolan efter 4 och vid halv 6 ska jag till körskolan på teorikurs, fy!

Sitter för övrigt vid min mammas dator efter som min vägrar sammarbeta. Har pluggat sammhäll i en timma och skulle pluggat kulturhistoria men fixade hem en av julklapparna Axel ska få istället och nu måste jag sova efter som jag inte sov inatt!


Fina Lisa!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela