Sofia Lindström

Mina framtisdplaner

Publicerad 2011-11-13 18:21:00 i Vardag,

för mig sjävl alltså, inte med hästarna!

Efter gymnasiet vill jag nog (sjut nu i alla fall) plugga vidare till hoppolog, för att sedan kanske kunna jobba med hästar? vet ju inte om jag tycker det är roligt när jag väl kommer dit så innan det ska jag försöka fåtill ett sommarjobb/lov jobb i ett lite större stall!

Vore världens roligaste grej, och jag skulle få lära mig så sjukt mycket.
De har praktikplatser och liknande på Flyinge men där måste man ha minst 6 månaders yrkeserfarenhet vilket jag inte har.
Jätte synd för skulle verkligen vilja vara där!

Ajja, jag ska kolla runt och se om det finns något, annars får jag väl hitta på något annat, men det är verkligen det jag vill göra just nu!



KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela