Sofia Lindström

Idag Idag Idag!

Publicerad 2011-11-19 16:40:30 i Vardag,

Halloj!

Idag har jag vart i skolan på öppethus, efter som jag går estet har jag haft fullt upp hela dagen med öppna danslektioner och föreställning! Kom hem för kanske en timma sedan!

Ikväll åker jag iväg med Bello och rider i ridhus tillsammans med Vilma och Ebba, härligt! Skriver om det sen! :)

Imorgon ska jag med Vilma på tävling i Gottlösa sen blir det väl att rida om mamma inte redan fixat med hästarna!
Känner att min ridningn ligger i botten även om det går bra så är jag ganska otaggad och seg, men det beror på att jag har rätt mycket i skolan, eller har i alla fall haft!

Hade ganska mycket plugg och mycket rep till öppethus och nu står salongerna inför dörren, men men, jag får se till att göra så gott jag kan! :)



Min fina lilla pojke!  ♥

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela