Sofia Lindström

Hemma!

Publicerad 2011-11-27 21:38:32 i Vardag,

Nu har jag vart hemma från Stockholm i ett par timmar!
Lovade ju att logga men det fanns verkligen ingen tid över till det!

Hade i alla fall en super helg med många fina hästar, duktiga ryttare, shoppning och skratt!
Fick med mig två schabrak hem och ett skritt täcke.
Tyckte faktiskt förövrigt att det inte fanns så mycket att shoppa, var ju i jakt efter Bla. JW ridbyxor men det fanns inte ett ända par i stlr 34 när jag var där, eller jo, vita. Skulle ha röda eller blå!

Men men, i det stora hela är jag super nöjd över helgen tillsammans med mina fina tjejer, blir att köpa det jag inte hittade här hemma istället så är nöjd ändå!

Tog mycket bilder med Linns kamera under lördagen och de bilderna laddar jag upp när Linn laggt upp dem på FB, vi han tyvärr inte föra över dem så att jag hade dem i datorn vilket är väldigt synd!
men bilderna kommer så småningom, lika så bilder på det jag köpte men orkar inte fixa det nu!

Somnade runt halv 2 igår och gick upp kvart över 7 i morrse så jag är lite halv seg just nu!


Blir en bild på mig och Linn från i sommras när vi var i England!
Och jag vara fortfarande blond och inte rödhårig!

KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela