Sofia Lindström

Duktig idag!

Publicerad 2011-11-21 17:22:39 i Vardag,

Idag har jag vart duktig!

Åkte till stallet, red Bello och mamma gick med lisa. Sedan mockade jag en box innan vi åkte hem!
Har pluggat på min svenska och fortsätter med nu, vi ska skriva ett tal om något vi är intresserade av och jag har valt stt skriva om Banhoppning efter att ha frågat min lärare säkert 5 gånger om det är okej.
Så det sittar jag och jobbar med nu!

Har dock vart i stan några timmar oxå, handlade frukt till ikväll så att jag göra fruktsallad, var även på körskolan och skrev in mig, så börjar med teorin nästa vecka!

Har även vart hos tandläkaren och slipat mina tänder!

Ska fortsätta med talet nu, kan ladda upp det här senare om någon skulle vara intresserad?
Är inte så mycket som ett tal utan mer som en fakta text, men jaa!

(funkar inte att ladda upp bilder nu, men funkar det senare lovar jag ett inlägg med lite av de bilder vi hittade på vilmas dator)

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela