Sofia Lindström

Bra idag!

Publicerad 2011-11-06 15:55:28 i Vardag,

Idag gick det bra med hästarna!

Mamma longerade Lisa och jag longerade Bello och red sedan honom en stund!
Longerade i kanske 20 minuter tills han tröttnade på att springa runt och istället lugnade ner sig. Haha lite roligt, mamma longerade ju Lisa bredvid mig och Bello och hon springer inte alls lika frivilligt som Bello, hon tycker det är as tråkigt så när jag måste "proa" på Bello så stannar hon oxå! ^^

När jag red blev det mycket volter och ganska mycket galopp i lätt sitts, testade även på galoppombytena igen och som på träningen så landade han i korsgalopp idag igen. Men men, det kommer funka med tiden!

Kom hem nu för en stund sedan. Ska fylla upp badkaret, göra en smoothie och sedan ställa in datorn och kolla film medan jag badar! :)

Hörs mer imorgon, eller kanske senare! :)



KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela