Sofia Lindström

Back on the Blogg!

Publicerad 2011-11-11 20:46:43 i Bello,

Nu är jag tillbaka hemma och bloggar, eller hemma och hemma, är hos Vilma där jag tillbringar kvällen och natten!

Tidigare idag red jag Bello på banan, första gången på typ 6 månader som jag red Bello på det tredelade guldbettet.
Fortsatte med det jag gjorde sist, mycket stilla med handen. Han var verkligen super fin!

De senaste gångerna jag ridigt med det tredelade är när jag bara skrittat honom eller typ longerat. Sist jag red med det tredelade gick det så dåligt att jag bröt ihop totalt.
Men inte idag!

Han var finnare än vad han var i onsdags så jag är super nöjd!
Blev mycket volter idag oxå (har extremt dålig fantasi, några ideér någon?), han låg till och med kvar i formen nästan hela galoppen.

I slutet av passet kom jag på två bommar på ett böjt spår (som på en volt) först i trav genom hela ett par gånger, sedan in i trav och galopp ut över första bommen och sedan galopp genom hela!

Avslutade med att trava av honom i en lite lägre form!

Imorgon blir det att åka till Sharpman och fixa lite nya grejer, kommer bilder på det då!
Ska även rida hästarna och baka tårta till pappa innan farsdag!


Ganska dålig bild men det är för att den är printad från facbook!
Satte fram min iPhone till hästana i stallet så att de fick skriva kvällens statusuppdatering.
Vilmas ponny var smart och fick ihop orden ett och el och Bello fick ihop ordet gud!
Haha duktiga pållar!


Måste även tillägga att jag har vart tillsammans med mina fina älskade Axel i 5 månader idag! ♥

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela