Sofia Lindström

Segt!

Publicerad 2011-12-21 15:15:34 i Vardag,

Mitt internet har segat som bara den, har alltså inte kunnat blogga!

Red Bello på sandbanan lördag söndag, pigg och glad kille som hade mycket energi efter som han bara blivigt longerad två ggr i veckan!

Igår var jag och tränade dressyr för Monica, första träningen i nya sadeln.
Gick faktiskt riktigt bra och han var faktiskt riktigt mjuk redan från början. Red mycket volter och övade min egen ridinig, blir lätt sne i kroppen vilket gör att Bello måste fördela sin vikt snett för att hålla min och sin balans.

Men det gick faktiskt riktigt bra och jag är super nöjd! Blir träning igen nästa tisdag!

Snart jul nu oxå, på min önskelista finns en del häst grejer, mestadels ridbyxor och ridkläder men även nytt träns och schabrak! Och på Bellos önskelista ligger ett JW vintertäcke och regntecke!

Vad önskar ni er i julklapp? :)



KRAMIS och GODJUL om mitt internet inte vill sammarbeta mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela