Sofia Lindström

Nytt år!

Publicerad 2011-12-31 17:18:08 i Vardag,

Halloj!
Sista dagen på 2011 och Bello fick vila! Efter som det hade frusit över natten bar det stenhårt över allt, så himla tråkigt!

Idag blev det i alla fall klart jag börjar träna för Tord igen i januari! Kommer rida i Vilmas grupp varannan vecka då jag delar tid med en tjej som inte vill träna varje vecka!
Ska faktiskt bli riktigt riktigt kul!

Ajja, nu ska jag packa ihop lite saker och sedan dra iväg för att fira nyår!
Blir middag med Vilma och två andra tjejer som jag gick i samma klass som 7an till 9an, ska bli riktigt kul! :)

Efter som jag bloggar från mobilen får jag inte in några bilder men det får gå ändå!

Gott nytt år på er allihopa, någon som har några nyårslöften?
Mina är inget godis fram till sommaren, inte dricka läsk och lägga tid på skolan! :)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela