Sofia Lindström

Nu är julen slut

Publicerad 2011-12-25 11:39:02 i Vardag,

Hej, och hoppas att alla har haft en bra jul med många fina klappar och något ni önskat er.
Sjävlö fick jag inte så många julklappar efter som dressyrsadeln räknades som en julklapp, och nästan inga paket var hästiga.
Detta fick jag:
* Pressentkort på 500:- Sharpman
* Dun tofflor
* Pressentkort på 200:- Kicks
* Vantar
* Paradis ask
* 6 Trisslotter blev 50 kr vinst
* Pengar
* Onepiece
* Parfym

Tror det var allt, eller just det, en chokladkaka oxå! ^^
Får se vad jag ska köpa för pressentkortet, nya ridbyxor eller kanske ett träns? Måste dock lägga till pengar om jag ska kunna köpa tränset jag vill ha, och har typ inga pengar just nu! ^^
men fyller ju år om 1 och en halv månad så kanske kan vänta tills dess! ;)

Nogon annan som fått vad de önskar sig? Kommernetera och berätta, tycker det är super kul att höra vad folk får i julklapp och födelsedags pressent! ^^

Senare idag åker jag hem till Axel, åker och äter hos hans mormor tror jag och sedan byter vi julklappar, spännande! ^^


Har vart lite dött med uppdateringen, men datorn sammarbetar inte riktigt, ska nog lämna in den så något proffs får kolla på den! (Y)
Har i alla fall ridigt både i fredags och lördags, tycker dock inte att Bello har kännst som vanligt så idag får han faktiskt vila, vanlig ridning imorgon och träning på tisdag! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela