Sofia Lindström

Monica träningen!

Publicerad 2011-12-04 16:10:05 i Bello,

Är nu hemma från stallet och har både käkat och duschat så nu innan jag ska sätta min och plugga lite matte B till provet jag har nästa vecka tänkte jag att jag kan skriva om träningen.

Började riktigt pannkaka och jag var ganska irriterad. Bello sprang lite hur han ville med huvudet upp mot taket.
Så fick han gå i alla gångarter tills Monica sa till mig att komma ner på en violt så att den "riktiga" träningen kunde börja!

Red där på volten, först i skritt och sedan trav. Jobbade JÄTTE MYCKET med att kan knappt skulle hålla i tyglarna, hålla överarmarna längst med kroppen och driva mycket med sätet.
Till en början känndes det verkligen som att jag bara flaxade runt och jag var så himla besviken på mig själv för att jag red så dåligt!

Men med mer hjälp från Monica så gick det faktiskt riktigt bra och jag är hur nöjd som helst nu efteråt!
Bello jobbade verkligen med ryggen och jag kunde även få upp honom i en lite högre form korta stunder!

Blir så himla glad när det går såhär bra, önskar jag hade videos att visa er! Men ska träna igen nästa söndag så kan föröska be min mamma filma med min iPhone så kanske jag kan ladda upp något om det blir bra! :)


Jag och min lille firre i början av året tror jag! Var iväg och hoppade Clerround!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela