Sofia Lindström

Linn Karlsson och lägerbilder

Publicerad 2011-12-06 11:13:00 i Vardag,

Nu kommer inlägget om Linn.

Träffade henne 2009 på Öknehult, vi kom i samma grupp och Linn kom utan sina vänner! Dock löste ju det sig då vi kickade ganska fort. Linn är en av de snällaste personer jag känner, säkerligen den mest omtänksamma som finns! :)

Har efter det vart på läger med Linn både 2010 och 2011.
Och här kommer lite bilder från de åren! :)


Jag och Bella Donna på Terräng spåret

Jag och fjordingen Texas hoppas 1.10

Jag och Madicken som dog

Ridgruppen 2010

Linn och Flamette när vi skruttar ut och betar!


Linn

Linn och Flamette på bete!

Linn och Anna (från Finland) på Åby i sommras!

Linns lägerhäst Mazerati (som ser skit skabbig ut på alla bilder jag har, men det beror på att linn tvättat honom i ögonen)

min lägethäst Zamira

Jag och Linn, haha var kanske lika den dagen, lika schabrak och blå linnen! ^^

jag skrittar fram Zamira. Någon som känner igen banan föresten? Är i alla fall där de har norrköping horse show på sommrarna! :)

Linn

Jag i blått och lill Elin till höger om mig. Vi lekte den där leken när man blir en stor knut och ska trassla ut sig!

Lill Elin, Ella, Anna och Emilia! :)

Hoppla, jag, Clara, någon i mitten och Felicia! ^^

Jag och Zamira, hoppade med de stora hästarna så avstånden stämde inte riktigt!

Bad i poolen!

Hästarna på bete!

Bild tagen första dagen!

Soola

Linn i vår stuga!

Avslutar med denna bild på mig och Zamira. Var från avslutningsdagen då det var hopp/dressyträvling!
Jag och Linn som egentligen red en dressyrvecka valde att hoppa sista dagen! ^^

Dock mådde jag hur dåligt som helst, hade feberdrömmer hela natten ich när jag vaknade på morgonen var jag svullen i hela kroppen. Kunde inte stänga mina händer helt så Linn fick hjölpa mig att at på mig mina ridbyxor! ^^

Frös som fan, så medan andra red i T-shirts red jag med långärmat och frös ändå! Ja, mådde som sagt inte bra men valde att rida ändå, var ju sista gången!

Efter att jag kommet hem från lägret fick jag sova någon timma och sedan åkte vi in till Akuten. Hade fått biverkningar från min P-piller. Men fick 10 cortisontalbetter och några dagar senare mådde jag bra igen! :)

Ahr i alla fall vart på 3 super roliga läger tillsammans med Linn, hoppas det blir ett till nästa år innan jag ger upp min tid som ridläger barn!

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-08 21:23:52

Super fint Sofia!! Tack! <333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela