Sofia Lindström

Invigning!

Publicerad 2011-12-08 20:30:14 i Vardag,

Idag inveg (invigde?) jag dressyrsadeln på hemma plan!
Blve bara ett kort pass på banan efter som det var halt, hårt och Bello fick rätt mycket styltor.

Känndes väldugt konstigt att rida i dressyrsadel helt plötsligt, och jag kännde mig jätte klumpig.
Tror det kommer ta ett tag innan jag rider in mig sjävl i den nya sadeln, blir nog även bättre när jag lyckas få Bello i en bättre form! Idag fick han gå lite som han ville!

Hade en Litau nere i hörnet av ena hagen där han lagade staket efter som Vilmas Mazza hade tagit sönder det och hoppat in till Bello och Lisa.
Bello tyckte i alla fatt att han var för himla konstig när han stod där och skruvade ihop staktet igen.
men vissa studner gick han i alla fall riktigt bra!

Hur som helst är sadeln SJUKT skön och jag sitter som en prinsessa i den kan jag lova, lär bli ännu bättre när jag kan rida i den lite bättre oxå!


GAMMAL bild på mig och Bello! Tagen ganska direkt efter att jag köpt honom!
Som ni kanske ser så anvönde jag denna bild som bild till "dagens ridpass" inlägg på min gamla blogg!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela