Sofia Lindström

Inte tid!

Publicerad 2011-12-09 22:48:47 i Vardag,

Som jag skrev tidigare så kom dansarna i min klass hem till mig idag!
Detta gjorde att jag inte hade tid att rida det var även väldigt blåsigt coh jag hade ont i huvet så det var ganska bra timning!

Mockade i alla fall Bellos box och medan mamma mockade till Lisa tog jag ut Bello på uppställningsplattsen och spolade hans ben och borstade av honom samt flätade svansen så att det är fint till imorgon då vi åker iväg på träning.

Blir i alla fall dressyrträning kvart i 11, hoppas jag lyckas rida bättre i sadeln imorgon då, ska bli riktigt skönt att träna dressyr i en riktig dressyrsadel!
Ska ta en bild på sadeln oxå, + att mamma har lovat att filma lite med min iPhone!
Får se om jag är tillräckligt teknisk för att lyckas få upp det här på bloggen, om mamma lyckas filma någolunda bra i alla fall!



KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela