Sofia Lindström

Ingen träning!

Publicerad 2011-12-10 16:56:38 i Vardag,

Blev ingen träning idag!
Vaknade upp och var förkyld och kännde mig seg så jag ställde in! Gillar dock inte att ställa in träningar, känner mig lite otacksam då!
Men det var det som var bäst för mig idag!

Åkte bort och red Bello lite i alla fall, gick bättre än här om dagen men ändå inte super! Han sprang iväg i galoppen så gjorde mest korta galopp sträckor, så att jag bröt av innan han hann springa iväg!

Sen blev det att åka hem och sedan dess har jag legat i soffan framför Tv:n i vardagsrummet. Har börjat med min bokredovisning som gärna ska in i helgen oxå!
Men det blir nog inga problem, är snart klar!

Vad har ni haft för er idag? :)



Kramis

Kommentarer

Postat av: Zandra - sminkblogg

Publicerad 2011-12-13 20:16:58

Sv; Jag förstår dig sååå väl... Det är så galet smärtsamt att förlora det finaste man har. Jag har sovit själv nu två nätter, första gången någonsin på över 12 år och jag har vaknat genomblöt av svett och av hemska mardrömmar. Lyser med mobilen hela tiden när jag vaknar för jag tror att Kurre kommer. Det är så fint att du skrev till mig och berätta om din katt ; ;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela