Sofia Lindström

Ingen ridning alls!

Publicerad 2011-12-16 14:38:51 i Vardag,

Hej igen!
Har verken ridit eller bloggat sedan i söndags och detta beror på att jag bott i Tranås hela veckan!

Som några av er kanske vet så går jag andra året på estetiska programet (dan för att vara exakt) och i varje årskurs får vi göra olika projekt.
Som t.ex när jag gick i 1an så satt min klass upp en musikal (Lejonkungen), nu i 2an har man holavedens salonger och i 3an sen turnerar vi!

Det är alltså Holavedens salonger jag har hållt på med hela veckan!
Åkte till Axel redan i söndags efter som vi då hade vart tillsammans i 6 månader (<3) och sedan på mångaden började vi med att repa. Körde genomdrag från 08.10 - ca 21.00 kanske! Samma sak på tisdagen!

Skolan vid 8 på onsdag, föreställningar vid 1 och sedan vid 7 igen, kom hem runt halv 12 tiden, och sen upp och köra samma sak igen igår, fast med sovmorgon till 11!
Tillbaka till skolan i morrse för att städa oridning allt samt rigga ner orkestern och ja sen kom jag hem runt 12 tiden!


Hela klassen

Flin (Bea) Shenzi (maria) Banzai (jag) Scar (gustav) och Zazou (jonna)

Och Axel som moufasa! :)

Sitter nu i sängen och är helt slut, hoppar över ridningen idag för att spara på min kropp och få ta det lite lugnt!
Är dock ganska sugen på att rida men jag behöver vila!

MEN imorgon blir det ridning som vanligt igen, får se vad Bello säger om att röra på sig. Mamma har försökt underhålla honom lite i veckan men det är inte speciellt mycket!
Sen på torsdag nästa vecka så blir det att åka till Monica och träna, blir första gången för henne i dressyrsadeln!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela