Sofia Lindström

Herregud!

Publicerad 2011-12-01 21:15:55 i Vardag,

FÖRLÅT för sjukt dåligt bloggande.
men jag har faktiskt vart tvungen att prioritera mina studier före datorn och bloggen.
Hade samhällsprov idag som jag pluggat som en idiot till. Nästa vecka har jag matteprov som jag inte fattar något av så måste lägga bloggen lite åt sidan nästa vecka oxå!

Igår fick de vila då jag gjorde det sista rycket med plugget, och idag (alla torsdagar) har jag projektarbetes rep så hinner inte rida, så mamma brukar ta hästarna, men nu är hon sjuk så de vilade idag oxå!

Men imorgon ska i alla fall Bello röra på sig och mamma kanske kan longera Lisa. Hoppas på att det inte blåser, för allt blir så mycket lättare då! :)

Linn har fortfarande inte laddat upp några bilder på facebook men under tiden kommer bilderna på min shopping från globen! :)


Dressyrschabrak som jag borderade på, marinblått med guldkanter och text! :)

Dressyr/allround schabrak från BR, Marinblått med creme färgade kanter!

Skrittäcke från Sjöhagen. Köpte strl 145 efter som vi var lite tveksamma, precis när jag köpt det hörde mamma av sog och sa att han skulle ha 135, men jag orkade inte byta! Tur att jag inte gjorde det för det är precis att detta passar!

kan även lova att "linn" inlägget som jag lovade kommer snart, det med bilder från våra ridläger!

Något annat förlag på vad jag kan blogga om? Kommigen och kommentera, ser ju faktiskt att folk läser men ingen kommenterar, lite tråkigt faktiskt vilket gör att man tappar motivationen! "/

Men men, kanske hinner blogga via datorn imorgon efter ridningen annars blir det från min iPhone! (Y)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela