Sofia Lindström

En Bitch en Drake och Bello!

Publicerad 2011-12-02 20:47:53 i Vardag,

Fick veta att det var slagsmål i hagen igår. Mazza (draken) kom in till Bello och Lisa, vilket ledde till slagsmål.
Lisa som är sjukt dryg och bitchig vägrade ge sig och Bello fattade noll, blev bara rädd för Vilma som stod och skrek! ^^

MEN
Idag red jag Bello på banan, inte så länge efter som han knappt gått under veckan. Mycket volter för att försöka få honom med mig och lyssna på ytterhjälperna.
Allt gick bättre i början men jag är nöjd med honom ändå!
Blir ett bättre pass imorgon och sen Monica träning på söndag! :)

Var även på Sharpman tidigare och skulle ÄNTLIGEN köpa KL jackan som jag velat ha sedan den kom ut i butik, dock fanns det inte en ända blå kvar och de kunde inte få hem någon heller...
Ringde till travshoppen i Mantorp som skulle ringa sin leverantör och se om det gick att få hem någon, hoppas!


Denna i marinblått vill jag ha!

Annars blir det att rida i samma gamla vanliga jacka och köpa en ny nästa år istället!

Sitter i alla fall hemma hos Axel nu så kan inte ladda upp några nya bilder, har dock inga nya bilder att ladda upp hemma heller! ^^

Men vi hörs mer i morgon, ska försöka få klart ridläger inlägget då! (Y)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela