Sofia Lindström

Crown

Publicerad 2011-12-07 20:48:53 i Vardag,

Halloj!

Nu är jag hemma från skolan och stallet!

I stallet blev det att möblera om lite i sadelkammaren för att kunna få platts med en till sadelhängare och tränshängare till nya sadeln och gamla tränsen.

Kom några och kollade på Lisa efter som vi ska hyra ut henne och även det gick väldigt bra! :)
Har inte tagit någon bild på sadeln än men det kan bli imorgon när jag ska rida i den hemma för första gången!
Längtar som en tok!


En sådan sadel fast ny och svart, Crown suzannah

Efter som jag inte red idag passade jag på att borsta mina hästar samt klippa Bellos man. Tycker alltid att det blir så fult precis efter att man har klippt den men några dagar senare ser det bättre ut. Dock har Bello världens ponnyman, jätte tjock och yvig! ^^

Hade i alla fall en mysig stund i stallet och när jag kom hem blev det att ta en varm dusch och nu är jag helt slut i kroppen!

Ska snart plocka in lite kläder i garderoben och sedan plugga lite matte innan jag ska lägga mig i sängen och sova! :)


KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela