Sofia Lindström

Blir galen!

Publicerad 2011-12-28 15:26:03 i Vardag,

Åh vad min dator håller på att lagga ihop, blir helt galen! Tur att jag snart fyller år så att jag kan önska mig en ny!
men nu vet ni varför jag uppdaterar så dåligt!

Igår var det i alla dressyr träning med Bello, övade serpentiner och längningar i trav.
Han var faktiskt super fin hela passet, vi har gjort så mycket framsteg.
Just nu är det största problemet jag, min sits, jag gör för mycket med händerna och har för lite tålamod, men det är på bättringsvägen allt ihop.

Önskar jag kunnat visa er en film eller så men det är på videokameran och det går inte att lägga in filmer från den in på datorn -.-'
Ska kolla om vi kan föra över dem till CD någonstans så kanske det går att ladda upp någon gång!

Fortsätter träla med derssyren och snart hoppas jag på att jag komemr igång med hoppträningarna igen. Ska försöka starta upp mitt tränande för Tord efter nyår! :)


Bjuder på en otroligt snygg bild som Linn tog på Mig och Vilma när vi bodde hos henne under Globen helgen! (Y)

KRAMIS

Kommentarer

Postat av: vilma

Publicerad 2011-12-28 20:15:30

Det är ju bara att formatera om den!



BTW snygg bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela