Sofia Lindström

Blåsa bort barbacka!

Publicerad 2011-12-05 20:43:12 i Vardag,

Hallo!

Nu tar jag mig tid att blogga fast jag inte borde!

Kom hem från skolan vid 3 och runt kvart i 4 var jag borta i stallet. Skrittade och travade Bello lika barbacka då sadeln var kvar i mammas bil.

I skritten var han som att sitta på en järn pinne, helt orörlig. Öven fast jag försökte jobba som igår på träningen ville det inte släppa. Vet inte om det var så att Bello inte ville, eller om det var så att jag gjorde fel eller hade för dåligt tålamod!
Men men, traven gick i alla fall fint, tyckte han blev mycket mjukare där vilket gjorde att jag kunde slappna av ännu mer i armarna!
Har dock en sjuuk träningsverk i ryggen efter igår så det var lite jobbigt att sitta men jag led mig genom det! ;)

Då och då kom det även världens storm blåst så både Bello och jag höll på att blåsa bort.

Efter ridningen mockade jag Bellos box sen kom mamma bort till stallet och mockade till Lisa!

Åkte hem och sedan till Sharpman, skulle köpt dressyrsadeln idag men sadeltjejerna hade precis åkt hem så det får blir imorgon!
Sedan dess har jag städat mitt rum och pluggat!

Matte B prov på fredag och Körkorts teori till imorgon! (Y)

Nu är jag i alla fall klar och ska väl dra iväg och packa en väska med danskläder till imorgon så att jag inte glömmer det!
Blir ingen ridningn då efter som jag ska till körskolan men ska försöka uppdatera er om hur det går med sadeln! :)


En fin bild på Vilma och Lisa! :)

Har förövrigt fått globen bilderna nu så de kommer upp under veckan! :)

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela