Sofia Lindström

Uppe med tuppen!

Publicerad 2012-12-27 10:05:05 i Vardag,

Idag stod klockan på halv 8 och vid 10 över 8 var jag borta i stallet. Fixade snabbt iordning Bello för att ridpass! Började med att skritta ut en sväng för att sedan travjobba på banan. Dock snubblade han väldigt mycket så travade inte speciellt mycket innan jag gick ner till en längre stunds skrittarbete.
Fick hålla mig mest till fyrkanten så han skulle snubbla så lite som möjligt!
 
När jag ridit klart fick Bello gå in i boxen och äta frukost medan jag mockade och gjorde fint!
 
Nu är jag hemma igen och ska hämta vilma om 40 minuter så vi kan åka till Linbköping och mellandags shoppa lite! :)
 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2013-01-04 23:27:44

ojojooj vilken snygg häst! Nästan så att jag får ta på mig solbrillorna för att inte bländas! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela