Sofia Lindström

Tisdag!

Publicerad 2012-12-04 09:18:52 i Vardag,

Hej på er!
 
GALET vad mycket snö vi har hemma alltså så blev ingen skola för min del idag.
Ska snart försöka ta mig bort till stallet och släppa ut hästarna med mamma samt kolla till Bellos svullna ben. Igår såg det bättre ut, svillnaden satt längre ner och han var inte lika varm, skönt!
Sen blir det plugg resten av dagen. Ska försöka göra klart alla läxor jag har nu fram till lovet så att jag kan fokusera på matteprovet jag har sista veckan! (Y)
 
Har ni sätt att Dressyrmuppen Linn Ingvarsson's mamma har öppnat en webbshop till sina smycken som hon gör?
Om inte så tycker jag verkligen ni ska kolla in www.ryttarsmycken.se riktigt fina grejer och jag vill betsälla en hel del. Det får bli om jag har några pengar över när julklapparna är inhandlade! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela