Sofia Lindström

Tisdag!

Publicerad 2012-12-25 12:45:36 i Vardag,

idag är det tisdag och julstämmningen är borta alla redan, har knappt haft någon julstämmning i år måste jag faktiskt säga. Men men!
 
Tog sovmorgon idag och åkte sedan bort till Bello efter en lång frukost framför Tvn.
Red honom ett pass på banan i 30 minuter med samma upplägg som sist. Hade dock velat skrittjobba honom längre men behövde ta in honom så att Vilma kunde ta ut Ebba och var inne och höll Mazza sällskap (hon har sandbanan som hage så måste ta in henne när vi ska rida där)
 
Nöjd med dagens pass oxå, lite svårt att få med honom för ytterhjälperna då han gärna glider iväg, men det blir bättre sen när man kan ta av ländtäcket så att han känner när jag lägger på spöt på sidan, eller när jag kan rida i tunnare skor som jag kan ha sporrarna på!
 
Jobbade mycket med volter samt rakställning, och även att jag ska slappna av i armarna och inte bli så låst!
 

Kommentarer

Postat av: JONNA

Publicerad 2012-12-25 15:43:26

Jag har faktiskt inte heller haft så mycket julstämning innan jul!
Fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela