Sofia Lindström

Sveriges mesigaste!

Publicerad 2012-12-28 19:53:06 i Vardag,

Haha ja det måste nog vara jag!
Happy feet går just nu på 4an, började kolla med mamma men gav snart upp då jag började gråta innan det ens gått 10 minuter! När de säger till den lilla pingvin bebisen som inte kan sjunga att en pingvin utan sångröst inte är en riktig pingvin och hela pingvinungeklassen skrattar åt honom - då brast det!
 
Gråter typ till varje film jag ser, kan gråta till reklamer och allt möjligt! Gråter extra mycket om det är djur inblandade och om filmen är "riktig" eller tecknad/animerad spelar ingen roll tårarna sprutar lika mycket ändå. Dessutom är det inte bara "jag fäller några tårar sen är det bra" jag verkligen panik gråter så att jag får svårt att andas!
 
Trotts detta älskar jag att kolla på sorgliga filmer kontigt nog!
 
Förövrigt böev jag väldigt sugen på att skaffa mig en liten pingvin unge av att kolla på happy feet, och om ni inte är lika kännsliga så tycker jag verkligen ni ska kolla på filmen, super gullig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela