Sofia Lindström

Seg!

Publicerad 2012-12-26 19:23:21 i Vardag,

Hej hopp!
 
Tisdag idag och jag är lite småseg efter gårdagens festligheter men jag hade riktigt kul! Vaknade i tranås runt 11 tiden idag och var hemma vid 1 kanske? Fixade stallet och åkte sedan och handlade med mamma innan vi åkte till Sharpman och bytte grimman som jag fick i julklapp till en storlek mindre då jag tyckte att Full hängde lite för mycket under ganashen, vill inte att han ska kunna fastna någonstans!!
 
Imorgon blir det stallet redan vid 8 för att rida och fixa för att sedan hinna in till linköping och mellandags shoppa med Vilma innan jag ska hem till syster på ytteligare lite julfirande, blir nog kanoners! (Y)
 
Kom på att jag har en massa ovisade bilder från när Linn var här på höstlovet, ska nog rensa bland de bilderna lite och sedan blir det en bomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela