Sofia Lindström

No1 done!

Publicerad 2012-12-23 21:48:23 i Vardag,

Första julfirandet klart, familjen har precis åkt och jag sutter här i sängen framför datorn med rivsår i näsan! Hur kan det komma sig undrar ni och det ska jag tala om - Min syster har ju då en väääldigt gullig son som man inte kan låta bli att gosa med, och nu senare på kvällen var han ganska så trött och tyckte det var kul att pilla i hela ansiktet, dessutom var naglarna inte nyklipta vilket resulterade i rivmärken! Men vad gör det? Det är ju jul och jag är glad ändå!
Körde paketleken som varje år, började riktigt bra men slutade sämmre, fick i alla fall behålla en fin nessicär, hårprydnad och badskum, kanoners! (Y)
 
Nu ska sminket tvättas bort och jag ska snart sova, är ritkigt trött faktiskt och som sagt - stallet klockan 9 imorgon för frukost och ridning. Missar julkallendern precis så får slänga mig framför datorn så fort jag kommer hem igen sen!
 
Med detta luddiga inlägg säger jag Tack, hej och godnatt för idag så får vi väl se om jag slinker in här imorgon!
 
Efter som vår gammla katt fick stå för förra bilden, så får den nya stå för denna. Hon ska nämnligen lukta på allt, och dessa rosor var inget undantag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela