Sofia Lindström

Julafton!

Publicerad 2012-12-24 17:49:33 i Vardag,

Yepp idag är det julafton och den startades i stallet!
Var där till halv 12 ungefär, åt frukost, mockade och bytte julklappar med Vilma, blev ingen ridinig idag då det var SNÖKAOS när jag åkte dit, men det han dock gå över sen...
 
Åkte hem och fixade här hemma innan mormor kom och sedan dess har vi kollat på Kalle, ätit julmat och öppnat julklappar. Fick choklad, spotifypremium, pressentkort på sharpman, pengar och att lämna in min dator på lagning. Inga stora och märkvärdiga pressenter men det hade jag inte ränkat med, har ju redan fått en ny sadel, seda till Alanya och konsertbiljetter så jag är hur nöjd som helst ändå! :)
 
Fick även pengar och 4 trisslotter av mormor, vann dock bara 30 kr tyvärr men det är ju mer än vad jag hade innan! ;) Fick en super fin tröja och ett armband av Vilma, och bytte paket med Elin i torsdags och då fick jag två One Direction böecker och ett superfint nagellack, och sist men inte minst så fick jag en schockemöle grimma av Linne som har Lisa, super fin och tror den kommer blir riktigt snygg på Bello! :)
 
Vi har inte speciellt stort julfirande såhär på julafton i vår familj eftersom jag firar med mina halvsyskon dagen innan. Förr firade vi med hela mammas släkt på julafton men folk har ju fått egna familjer att fira med och efter som morfar inte finns mer så är det bara jag, mamma, pappa och mormor kvar tyvärr...

men vi kör ännu ett litet mini firande på torsdag igen då äldsta brorsan kommer "hem" från Gislaved där han bor med familjen så det blir trevligt! :)
 
Imorgon blir det ridning och sedan på kvällen blir det party med Vilma!
 
Hoppas alla har en riktigt trevlig jul med nära och kära! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela