Sofia Lindström

Jag känner det!

Publicerad 2012-12-30 21:14:50 i Vardag,

Japp, träningsverken är påväg och det är i en rasande fart, vill knappt veta hur det ska gå att ta sig upp ur sängen imorgon! ^^
 
När man inte fått träna på 8 veckor och sedan sätter i gång med en jobbig dressyrträning - då känns det i kroppen vill jag lova!
men jag ska inte klaga, för jag har längtat som in i bomben efter att få träna igen så jag ska njuta av min träningsverk medan jag sitter här i sängen och ätter glass som jag gjort helt själv! *stolt*
Pappa och jag var på Net on Net här om dagen (innan jul) och köpte 4 (!!!) fritöser till mina syskon som de skulle få i julklapp, och då passade pappa på att även köpa en glassmaskin (och en eltandborste) snacka om att folk kollade lite konstigt på oss när vu kom rullandes på 4 fritöser, en glassmaskin och en eltandborste! xD Familjenflöt.se (Y)
 
Hur som helst så iveg jag den här om dagen och gjorde hallon sorbet som är typ det godaste jag vet, och även denna blev galet god, pappa gjorde även vaniljglass igår och jordgubbsglass (vanlig gräddgladd) idag. NOM NOM NOM! Vem behöver Ben&Jerry nu lixom? haha!
 
Imorgon har jag en himla massa saker på schemat, ska först jogga Bello, trimma voven, ta en promenad med mamma, fixa efterätt till kvällen och ja, sen åka till vilma och fira nyår! Dock blir det inget party för vår del utan mest myskväll med en tillkompis som agerar chaufför under kvällen! (Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela