Sofia Lindström

Fredag = ledig dag!

Publicerad 2012-12-07 10:23:09 i Vardag,

Yepp!
Är ledig på fredagar, elelr ja fram till nästa vecka, men ändå, har vart ledig ett par fredagar nu!
Detta bror på min himla sjukdom som inte vill släppa och eftersom jag inte får träna och idrott är min ända lektion på fredagar tyckte min lärare att jag kunde få vara ledig fram till nästa fredag då det är sista idrottslektionen,
 
Denna fredag började med en lite sovmorgon och sedan frukost framför brasan tillsammans med mamma och pippi. Efter det kollade jag på julklalendern, har plockat tvätt och startat en ny maskin samt städat lite på mitt rum.
Är lite sugen på att baka en kladdkaka eller något idag, skulle inte sitta helt fel en fredag som denna!
 
Senare blir det även stallet och mocka till Bello bus medan han fortfarande är ute, ska även slänga in två spånbalar till honom så han får det fint i boxen till helgen.
Vid kvart i 4 beger jag mig till Tranås för Pa rep med dansarna.
 
Imorgon är det planerad tävling på Lisa i Mantorp och tanken är att jag ska starta en LC, dock får vi väl se hur det blir med vädret och allt sånt, kn bli svårt med framridningen i snö kaos.
Vi tar i alla fall ett beslut om det ikväll tillsammans med de som lånar Lisa!
 
Bello ute i hagen här om dagen när den första snön hade kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela