Sofia Lindström

Färdig firat!

Publicerad 2012-12-27 22:03:35 i Vardag,

Sista minijulen firad!
 
Alla syskon med barn och respektive var samlade och hade det mysigt! Vi började med pizza bak, käka, chilla, paketutdelning, öppning, lekning med pressenterna och sedan kladdkaka och skit snack.
 
Fick den traditionella paradisasken av pappa, en inramad Hockeybild på Anthon, från Anthon, facescrubb och bodyskcrubb från Kasper (och Elin och Jerker oxå kan jag tänka mig) och sen så fick mamma, pappa och jag tillsammans en väggkalender för 2013 med massa fina bilder på kasper i!
 
Har haft en riktigt mysig kväll, och det var riktigt länge sedan alla syskonen var samlade med alla barn och respektive. Det borde göras om oftare tycker jag allt!
 
Imorgon ska Bello ridas igen, funderar på om jag ska sätta på det raka bettet och rida honom på ett fält någonstans, kanske ta lite galopp oxå?
 
På lördag har vi en lättare träning inbokad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela