Sofia Lindström

..

Publicerad 2012-12-20 16:03:09 i Vardag,

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen men jag har lixom inget att blogga om, Bello är inte riden på lite mer än 3 veckor, jag har pluggat som en dåre de sista veckorna i skolan och nu har jag äntligen lov, dock är det inte speciellt lugnt för det!
 
Har en religionsuppgift som ska in när vi börjar skolan igen, måste jobba med min turnedans och försöka börja med en dans till projektarbetet, dessutom måste jag plugga matte eftersom jag var ett ynka poäng från G på mitt andra C prov...
 
Men jag ska inte klaga, Ikväll kommer några klasskamrater hit på middag så det blir trevligt, imorgon får Bello guldskor och snösulor så att han kan börja sättas igång, imorgon ska jag hämta Vilma när hon slutar skolan, blir donken lunch och sedan en snabbis på stan för att köpa julpynt så vi kan göra fint i stallet, Familjen kommer hit imorgon kväll och firar pappa som fyller år.
På lördag ska Bello ridas, på söndag kommer syskonen igen och vi firar jul, julafton på måndag och den 27e kommer storebrorsan troligtvis hit så vi får fira lite jul med honom och hans familj, sen har jag och Vilma en resa till STHLM och Linn bokad i januari, så helt kasst kommer mitt lov inte vara, men jag kommer ha fullt upp.
 
Känner att 2013 kommer bli ett bra år.
Bello ska hårdtränas och tävlas så mke jag bara orkar
Vi ska visa upp vårt porjektarbete som förhoppningvis blir grymt bara vi hittar tillbaka till inspirationen.
Dansarna i klassen drar ut på Turne, men en helt egengjord föreställning, även den blir grym!
Jag fyller 19
Ska se Justin Bieber
Ska se One Direction
Balen
Studenten
Ska till Alanya med Vilma
 
Och sen tar jag sommarlov föralltid! Eller inte.. Ska försöka hitta ett bra jobb till sommaren (har ev. 2 på G) och sedan är det bara att bestämma sig för vad och vart jag ska plugga, ganska sugen på att plugga utomlands, men som den fegis jag är kommer det aldrig att ske.
 
JAPP - där fick ni en statusuppdatering om mitt liv och mitt kommande liv, finns det mer att veta lix???
 
Ska i alla fall komma igång med uppdateringen när jag kommer igång med ridningen igen, ska även ta atg i att lämna in kameran så jag kan använda bilderna vi tar med den! :)
 
En bild på Bello från en Julkortsforografering för typ 3 år sedan, fina killen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela